[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 40

Marcin Bednarski marcin w bednarscy.net
Pią, 26 Maj 2006, 17:05:19 CEST

Dnia piątek, 26 maja 2006 16:28, Seascout napisał:

> [R:] To pytanie stawiam sobie podczas całej tej dyskusji. Co takiego zrobił
> Bóg chrześcijan, że jest tak zajadle tępiony, usuwany z konstytucji,
> Przyrzeczenia. Że dał się ukrzyżować?

"Tak więc, gdy Żydzi żądają znaków, a Grecy szukają mądrości, my głosimy
Chrystusa ukrzyżowanego, który jest zgorszeniem dla Żydów, a głupstwem dla
pogan" (1 Kor 10, 22 - 23)

Tak, to już teraz mam przerąbane w tej dyskusji...;) Generalnie chciałem tylko
powiedzieć, że to bardzo trudna dyskusja i wydaje mi się, że nie da się w tej
sprawie wypracować konkluzji, które pozwolą na jakieś rozsądne praktyczne
działania, ale same jej prowadzenie na pewno dostarczy osobistej mądrości.

--
Marcin Bednarski   marcin(at)bednarscy.net