[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 67

Piotr Kołodziejski mlodytm w poczta.onet.pl
Pon, 29 Maj 2006, 20:16:47 CEST

> Prawo harcerskie? Który punkt??
>
> Wszak harcerz ma być oszczędny... A wiesz, jaka to oszczędność??

10 punkt, druhu. "...czysty w myśli, mowie i UCZYNKACH..."

> Tutaj nie mam problemu. Odsyłam z tym pytaniem do Niego. Nie boje sie
> powiedzieć - nie wiem. Nie wiem, dlaczego kazał to czy tamto. Nie wiem,
> jak się dzieje, że Chleb zmienia się w Ciało. Wielu rzeczy nie wiem.
>
> DJD

Niestety nie udało mi się przeprowadzić z Bogiem dialogu, więc nie
jestem w stanie sobie wyobrazić jak mógłby na moje pytanie odpowiedzieć.
Dlatego też nie jestem pewien, czy nieudzielenie odpowiedzi osobiście
wystarczy. Może jest to tylko moje "ateistyczne" podejście, ale dla mnie
to, co robię powinno mieć logiczne i - nazwijmy to - "namacalne"
wyjaśnienie.

--
Piotr Kołodziejski