Re: [Czuwaj] Re: OT Systemwartości :)

Wto, 30 Maj 2006, 12:46:34 CEST

----- Original Message -----
From: "Bartek Szumski" <szumyk w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 30 May 2006 12:14
Subject: [Czuwaj] Re: OT Systemwartości :)

> From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
>
> Ja bym swojego syna za niego nie wydał ... i to z kilku powodów :):);)
>
> Prosze tylko nie traktować tego żartu jako zaproszenia do dyskusji !!

A jednak...

Czemuż?? Jaka to "norma" powoduje?

W moim przypadku to jest jasne.

A w przypadku "umowy społecznej" albo "nie czyń drugiemu co tobie niemiłe"??

A sam wspominałeś: Inne ?? A skąd czerpiesz wiedzę o normach ateistów ??".
No własnie - czerpie ją ze świata.

Rozumiem, że Twoja norma (nie wiem, z jakiej podstawy) nie pozwala ci
zgadzać się wydać Twojego syna za faceta. Ale generalnie normy oparte na
Kancie i umowie społecznej do tego nie prowadzą.

DJD