RE: [Czuwaj] Re: ogólnie

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Śro, 31 Maj 2006, 02:16:01 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Przemysław 'Chaber'
Chabros
Sent: Tuesday, May 30, 2006 9:10 PM
To: Piotr Giczela; Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: ogólnie

Słuchajcie albo ja już oslepłem albo się zgubiłem totalnie. Gdzie znajde
zasady tworzenia Hufcowej Komisji Stopnii Instruktorskiej.

Odrazu dziękuje za odpowiedz. To że tu pisze to nie łatwizna ale stronę
www.dokumenty.zhp.pl/org przeszukałem X razy i nie znalazłem. :)

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO

PC============================================

http://www.dokumenty.zhp.pl/org/download_8/rnu0220.rtf
(.....)
VI.	Zasady działania komisji stopni instruktorskich
Zadania komisji
1.	Komisje stopni instruktorskich (KSI) to zespoły współodpowiedzialne za
rozwój instruktorski kadry, realizujące swoje zadania poprzez:
.	prowadzenie prób na stopnie instruktorskie,
.	pracę z opiekunami prób na stopnie,
.	współpracę z innymi zespołami instruktorskimi (przede wszystkim z
zespołami kadry kształcącej, namiestnictwami i referatami programowymi).
Powoływanie i właściwość komisji
2.	KSI hufca powołuje rozkazem komendant hufca. W skład komisji wchodzą
instruktorzy w stopniu podharcmistrza i harcmistrza, z tym, że co najmniej
połowę składu komisji stanowią harcmistrzowie. KSI hufca prowadzi próby na
stopień przewodnika instruktorów mających przydział służbowy w tym hufcu.
3.	Przewodniczącym KSI może zostać instruktor w stopniu harcmistrza
przeszkolony do pełnienia tej funkcji lub w ciągu roku od objęcia funkcji
powinien uczestniczyć w odpowiednim szkoleniu.
4.	Komendant chorągwi może nadać KSI hufca prawo prowadzenia prób na stopień
podharcmistrza po uzyskaniu pozytywnej opinii KSI chorągwi. Przy wydawaniu
opinii KSI chorągwi bierze pod uwagę:
.	poziom prób dotychczas prowadzonych przez KSI hufca,
.	pracę prowadzoną z opiekunami prób,
.	doskonalenie pracy komisji między innymi przez udział w formach
kształceniowych przeznaczonych dla członków KSI.
(.....)