Re: [Czuwaj] Odpowiedź A.Senkowi

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 31 Maj 2006, 16:22:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, May 31, 2006 3:12 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Odpowiedź A.Senkowi

To staniesz się wierzącym kłamcą :)

A swoją drogą wszyscy znani mi szalikowcy są deklaratywnie bardzo wierzący.
Ateista mógłby oberwać (m.in. uczę w szkole dla niedostosowanych społecznie,
zatem znam szalikowców mnóstwo). Kochają ś.p. Jana Pawła II (np. płakali
podczas pogrzebu), ale jednocześnie nienawidzą kibiców Wisły/Cracovii. Tak,
że mogą wbić nóż (na szczęście nie uczyłem tych, którzy ostatnio dokonali
morderstwa - byli z klas, w których nie mam godzin).

Świat jest skomplikowany.

Proponuję zatem, żebyście zakończyli licytację, kto jest bardziej
uczciwy/moralny.

Wśród ateistów jest sporo uczciwych i nieuczciwych. Kościoły też mają, wśród
wiernych, świętych i morderców. NIE DA się za pomocą takich licytacji dojść
do rozsądnych wniosków.

Każdy z nas żyje w otoczeniu swoich znajomych, przyjaciół. Często mają
podobne do nas poglądy religijne, moralne, polityczne.
I tak będziemy wiedzieć swoje :)
A jak chuligani będą nam rozwalać rynek, to w zależności od poglądów,
będziemy w nich widzieć ateistów/katolików (niepotrzebne skreślić).

Krzysiek

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b