[Czuwaj] Kandydat z ZHP

s00hy suchy w harcerstwo.net
Śro, 1 Lis 2006, 22:35:50 CET

Wybory samorządowe za pasem, a tu okazuje się, że ZHP wystawia swoich
kandydatów:

http://www.ostrowiec.zhp.pl/

polecam uwadzę prawą stronę i postać kandydata (zdaje się, że komendanta
Tego Hufca).
Żeby nie było wątpliwości. Nie jestem przeciwnikiem kandydowania
instruktorów w wyoborach samorządowych. Mój komendant, również startuje
(tak samo jak kilku innych instruktorów z mojego Hufca). Uważam to za jedną
z lepszych możliwości służby na rzecz społeczności lokalnej. Jednak gdyby
mój komendat wykorzystał do promocji stronę Hufca, lub też co gorsza
określal się jako Kandydat z ZHP (takie semantyczne nadużycie ;-),
wywołałby conajmnie pospolite ruszenie.
--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ