[Czuwaj] oświadczenie

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pią, 3 Lis 2006, 12:23:38 CET

W związku z mailami jakie otrzymałem na priv oświadczam:

1) Ulegając groźbom mailowym przepraszam wszystkich, którzy poczuli się
urażeni porównaniem druha Rafała Bednarczyka do Kubusia Puchatka. Choć nie
zgadzam się z tym, jednak dla ratowania własnej skóry i (zwłaszcza) kości
twarzy, oświadczam, że na pewno wszyscy głosowali na niego ze względu na
jego przymioty osobiste, a nie dlatego, że był jedyną alternatywą w
wyborach wobec urzędującego naczelnika ZHP.

2) Przepraszam wszystkich miłośników Kubusia Puchatka za przyrównanie do
ich ulubieńca rzeczonego kandydata na naczelnika.

Jednocześnie oświadczam, jako - cytuję - "Redaktor Rzadowego Organu
Prasowego", że mój post na listę nie był inspirowany przez kogokolwiek (no
może w niewielkim tylko stopniu przez moją córkę - wielbicielkę Kubusia).

Z poważaniem
G. Całek