[Czuwaj] Re: w czym archiwum

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 6 Lis 2006, 10:45:04 CET

.
>Jeśli natomiast chodzi o archiwum... Ja uważam że najwłaściwszym formatem
>jest open document. Jest dostępny ZA DARMO, Obsługują go praktycznie
>wszystkie edytory z wyjatkiem worda.

No właśnie - z wyjątkiem Worda - czyli procesora tekstu, który ma 80-90% rynku. I prędzej chyba ZHP stanie się nowoczesną i dobrze zarządzaną organizacją, niż Microsoft wprowadzi ten format.  Bynajmniej nie jestem zwolennikiem SprawcyWszelkiegoZłaNaTymŁezPadole z Redmont, ale smutna prawda jest taka, że wszelkie open officowe formaty są w Polsce popularne wśród garstki zapalonych flanelsów. ;-) Choć powoli się to zmienia.
Chyba, że UE się postawi. W Niemczech (i chyba we Francji) we wszystkich urzędach państwowych obowiązuje Open Office. U nas  - każdy wie.

--
s00
Hufiec Warszawa Praga Północ