[Czuwaj] chociaż pogoda nędzna można się uśmiechnąć :)

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 6 Lis 2006, 11:13:46 CET

Piotr Kowalski napisał(a):
> natomiast aktualnie wiceliderem rankingu jest s00hy
>
> Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):
>
> zapalonych flanelsów. ;-)
Hmm. O ile Czesiostwem, a raczej stopniem uczesiowienia można nazwać
ilość znaków zapytania w tekscie podzielona przez ilość znaków w całym
mailu ;)))))), o tyle z flanelsami sprawa ma się ciężej.

Soo chyba nie jest autorem :] choć ma do nich blisko (jest ich blisko?
he he).

Jako student Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej w roku 1996
(tylko semestr!) miałem do czynienia z dwoma głównymi nurtami
informatyków a mianowicie z flanelsami i nieco starszymi swetersami.
Obie frakcje ostetntacyjnie zademonstrowały swoją obecność, gsy na
pierwszej przerwie radośnie wybiegłem z wykładu aby podyskutować z
kolegami i... zobaczyłem ich siedzących przy ścianach rozwiązujących w
wolnej chwili całeczki ;)

Ale do rzeczy.

Sweters - sweter, najlepiej o barwie nijakiej - szarej, burej, albo
ponurej. Gruba wełna, najlepiej z ornamentem w warkocze. Fryzura
przetłuszczona, włosy na bok, okulary - najlepiej fotochromy, ramki
kwadratowe. Cichy, spokojny, rozkręcający się przy informatycznych
żartach ("Na świecie jest 10 rodzajów ludzi, Ci którzy rozumieją *system
dwójkowy* i Ci którzy go nie znają").

Flanels - to była nowa fala. Koszula flanelowa, ale nie zwykła drwalska
wpuszczona w spodnie, tylko TOTALNIE NA LUZAKA WYPUSZCZONA NA ZEWNĄTRZ
gruba koszula w kratę. Były takie specjalne - ba, sam mam co najmniej
trzy na strychu :D
Włosy z fryzura na pieczarkę - przedziałek na środku. Umyte (wash and
go, lub head nad shoulders), błyszczące, zarzucane co chwile
nonszalancko. Flanelsi (zwani też koszulersami) brylowali w towarzystwie
i uwielbali opowiadać o kobietach (mogli równie dobrze o gramatyce
wschodnio-kantońskiej).

I pomyśleć, że dziś na takowe uczelnie (jak i na inne zresztą) dostają
się nawet zwykli dresiarze...

pozdrawiam nostalgicznie

g00rek
(prawie ex-flanels)