[Czuwaj] Wybory c.d.

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 8 Lis 2006, 00:03:38 CET

Macku, bez prowokacji.
Nie będę się przeciez (jako czlonek komendy ds. promocji) tlumaczyl na
liscie z czegos, o czym nie mam bladego pojecia, bo i mieć nie powinienem.

Mysle, ze warto abys porozmawial ze swoim komendantem hufca, bo z tego co
rozumiem to on odpowiada za wysylki z hufca.

W moim hufcu nie było wysylki skanu zadnej ulotki i nikt mnie o to nie
prosil. Być może Twój komendant uznal, ze tak powinien zrobic.

To kolejny dowod na to, ze zdania na ten temat w ZHP sa mocno podzielone.

PS.
Twoja niechec do komendanta choragwi jest powszechnie znana, wiec Twoja
wypowiedz traktuje jako element walki. Tylko z czym (kim) i o co - nie wiem.

Nie wciagaj jednak do tej walki mnie, bo troche mnie taki sposób obraza.

Pozdrawiam.

Tomek Grodzki