[Czuwaj] Wybory c.d.

Śro, 8 Lis 2006, 11:18:39 CET

Dnia wtorek 07 listopada 2006 18:18, druzynowy w czarna13.pl napisał:

> Otrzymałem właśnie z hufca wysyłkę mailową namawiającą do głosowania na
> druha Waldemara Kowalczyka. Otrzymałem w tejże wysyłce także skan ulotki
> wyborczej druha Waldemara, której główne hasło brzmi: "Waldemar Kowalczyk
> Komendant Chorągwi Stołecznej ZHP" Brakuje mi tylko zdjęcia w mundurze.

Eeeee tam, to nic. Pewnie Twój hufcowy się okazał nadgorliwym aparatczykiem.
Ja to w poprzedniej kampanii samorządowej dostałem do wprost własnej skrzynki
pocztowej kopertę opatrzoną moim imieniem i nazwiskiem, w której znalazłem
nie tylko ulotkę wyborczą druha Waldemara Kowalczyka, ale także list od niego
zachęcający do zainteresowania się tą kandydaturą.

Gdyby tak się stało teraz, to skorzystałbym z porady, której Tomek Grodzki
udziela na liście na prawo i lewo i skierowałbym sprawę do sądu. W związku z
bezprawnym wykorzystaniem moich danych osobowych.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)