Re: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

Śro, 8 Lis 2006, 12:08:35 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 08, 2006 11:40 AM
Subject: RE: [Czuwaj]Chorągiew, było: Wybory c.d.

No pewnie, ze tak.
Ktos go wybral na Zjezdzie. Ktos liczy na zmiany.
Pojawiaja się nowi ludzie, którzy chca cos robic.

Brakuje tylko tych doswiadczonych, którzy mowia - MY Z KOWALCZYKIEM ROBIC
NIE BĘDZIEMY.
Już kiedys o tym pisalem, wiec nie będę się znow rozwijal.

Nie rozumiem jednak czego oczekujesz ode mnie? Mam przestac dzialac w
choragwi, bo kieruje nia ZNIENAWIODZONY PRZEZ LUD KOWALCZYK ?
Niech ten LUD przestanie tak wybierac, skoro to takie zlo...

Tak z czystej ciekawości....
.
Czy chcesz przez to powiedzieć że krytykują Kowalczyka
ci co na niego głosowali ?

Czesław