[Czuwaj] Wybory c.d.

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 10 Lis 2006, 00:36:09 CET

Z ta roznica, ze:
- dolozylem staran, aby opublikowanie tej listy nie było dla nikogo
zaskoczeniem,
- skonsultowalem jej opublikowanie z uczestnikami list dyskusyjnych
Stoelcznej,
- wyraznie okreslilem nad tabelka swoje motywacje.

Uwazam, ze GK popelnia blad nie publikujac takiej listy na poziomie
centralnym. Dle wielu osob bylby to czytelny sygnal, ze instruktorzy ZHP to
powazna sila i należy się z ta organizacja liczyc.

Jestem przekonany, ze za jakis czas ktos wytknie nam, ze nasi instruktorzy
(w przeciwienstwie np. do ZHR) nie sa wspierani, ani nawet zauwazani.

Pozdrawiam
Tomek