=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] o strukturze ze wschodu a raczej o zastepach do czesia= ;)?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 16 Lis 2006, 13:05:09 CET

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>Andrzej reprezentuje (może się mylę) postawę powszechną wsród drużynowych.
>Myślenie jedynie kategoriami drużyny.
>"Samodzielnej drużyny". "Mojej drużyny".
>Powie ktoś co w tym złego ?
>Ano to że jest to "samoograniczanie".
>A może nawet asekuracja.
>
>Czesław

Czesiek probuje (może się mylę) byc trochę złośliwy ;)
ale mu nie wyszło, bo nie mam "swojej" drużyny,
pod spodem to, co przeoczyłeś :D

W gimnazjum mam aktualnie 7 osób i tworzą one zastęp zastępowych.
gdy będzie ich powiedzmy 14, te dwa zastępy mogą utworzyć drużynę zastępowych.
W liceum mam na razie 2 osoby (dwie drużynowe), wyobrazam sobie, że w przyszłości
może być to zastęp wędrowniczy składający się z drużynowych i przybocznych.
Jeszcze raz się zastrzegam, że nie zamierzam komukolwiek narzucać
takiego rozwiązania,
pwd Andrzej Rolewicz
opiekun
1CzDH-ek