[Czuwaj] stanica w wo³osatem

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 16 Lis 2006, 13:59:49 CET

dnia 16-11-06 13:13 Anna Michalina Nowakowska by³(a) uprzejmy(a) napisaæ::

> szykujê siê do obozu. czy kto¶ wie co¶ wiecej o stanicy w Wo³osatem i Suchych rzekach ?
> nei mogê znale¼æ do nich numerów ani adresów kontaktowych
> s³ysz±³am, ze w wo³osatem ju¿ nie ma stanicy.

W sprawie Wo³osatego musisz siê kontaktowaæ z Kielcami - to ich baza.
Ob³o¿enie ostatnimi laty mieli khmm... takie sobie, wiêc problemu
zapewne nie bêdzie.
W sprawie Suchych Rzek najlepiej SMSn±æ do p. Alicji Kolasiñskiej, która
ca³orocznie administruje schroniskiem i baz±. W Suchych nie ma zasiêgu -
  st±d ten SMS - zwykle jako¶ dociera :)

Do obu baz swego czasu wozi³em swoje ¶rodowiska i gwarantowaæ mogê, ¿e
bêdziesz mia³a z pobytu tam niezapomniane wra¿enia. Magia tych miejsc
¶wietnie integruje zespo³y :)

Radek.

p.s. By³em w Wo³osatem w po³owie pa¼dziernika. Brama co raz bardziej siê
chyli ;( S± tu na li¶cie wodzowie paru ¶rodowisk kieleckich - mo¿e
powiecie jakie s± plany wzglêdem bazy na przysz³o¶æ?

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj