[Czuwaj] myślenie kategoriami drużyny, było: o strukturze

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 16 Lis 2006, 20:33:39 CET

Cześku, byłeś łaskaw napisać:

> (...) postawę powszechną wsród drużynowych.
> Myślenie jedynie kategoriami drużyny.
> "Samodzielnej drużyny". "Mojej drużyny".
> Powie ktoś co w tym złego ?
> Ano to że jest to "samoograniczanie".
> A może nawet asekuracja.

Czy mógłbyś pogłębić temat? Jako drużynowy rad bym wiedzieć, czy i jakie
czynniki wpływają / mogą wpływać na ograniczenie mojego oglądu i poglądu
na tematy związkowe.

Żeby było jasne, nie jest to żadna uszczypliwość. Być może rzeczywiście
pełniona funkcja jakoś ogranicza ogląd. Zresztą dawno stwierdzono, że
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Osobną kwestią jest to, czy przypadkiem myślenie kategoriami drużyny nie
jest właśnie tym, co powinno być najważniejsze w Związku.

Czuwaj!

Darek Brzuska