[Czuwaj] Weselic sie...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 29 Lis 2006, 12:39:37 CET

Parasol. Zawsze szanowałem Twój nonkonformizm. Szacunek ten wzrósł kiedy ujrzałem Cię na Twoim ślubie w irokezie na głowie.
Ja niestety nie jestem aż tak oFFowy ;-). Jednak decyzję o alkoholu na weselu, podjąłem z małżonką również dla NAS. Aby w tym stresującym i pełnym napięcia czasie, nie wzniecać niepotrzebnych konfliktów. Nawet w imię szczytnego nonkonformizmu.
I chyba czas na EOT.
--
s00