[Czuwaj] Re: Idea METODY harcerstwa

Śro, 29 Lis 2006, 14:05:29 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 28 November 2006 23:59
Subject: [Czuwaj] Re: Idea METODY harcerstwa

Zaznaczam na wstępie, że prawnikiem nie jestem, ale z doświadczenia
wiem, że nie może być przyjęta do rozpatrzenia przez sąd ta sama sprawa,
gdy odbyły się procesy przed wszystkimi instancjami i wyrok nie
podlega już zaskarżeniu w normalnym trybie. A tryb nadzwyczajny to
kasacja. A więc myślę, że jednak sprawy już nie będzie. Przynajmniej o
odszkodowanie za wypadek na zbiórce.

Pytanie o DOKŁADNY wyrok SN. Bo ten mógł "skasować" wyrok ze wzxględu na
uchybienia sądu niższego szczebla i cofnąć sprawę do PONOWNEGO rozpatrzenia.

Inna sprawa to, po uprawnomocnieniu się wyroku korzystnego dla ZHP - sprawa
o zwrot odszkodowania.

DJD