[Czuwaj] Re: Dla kogo ?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 3 Paź 2006, 13:47:53 CEST

Przemysław 'Chaber' Chabros napisał(a):
> Wniosek - harcerstwo polskie jako pierwsze zadanie - wychowuje narodowego
> Polaka, nie za� internacjoliste Polaka bo pierwsze wychowuje się przez ZHP
> dla narodu, a przez WOSM. WAGGGS i inne dla innch narodów :)

Przemek, ale nikt tego tutaj nie neguje. A na pewno nie ja. Cały czas
piszę o wychowaniu patrioty Polaka. JEdnak nie owijam tego w słowa które
zalatują podejściem narodowym.

A to, że słowa "naród" nie używa się tak jak przed wojną to chyba nie
mój wymysł jednak...