[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 11:39:21 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Kto "ustalił" ?
> "Towarzysze z Motywów", 25 lat temu, też tak twierdzili.
>
> A ty sie "cofnij" jeszcze bardziej by przypomnieć (?) sobie
> co znaczy
> "....przestrzeganie CAŁEGO Prawa Harcerskiego...."
>
> Czesław

Wiesz co, to trochę jak dyskusja z PiSem. Na jaki temat by nie mówić, to
będa móić o pałowaniu i strzelaniu przez ZOMOwców w nich. Nie dziwię się
im, ale konstruktywnie chłopaki daleko nie pójdą...

Nie przyrównuj mnie do towarzyszy z motywów, proszę.

Nie da się przestrzegać całęgo prawa harcerskiego. Nie da się
przestrzegać czegoś co jest zapisane "harcerz postępuje po rycersku", bo
tam nie ma jasnego kryterium wypełniania punktu. Logika.