[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 11:43:26 CEST

admiral napisał(a):
> Nie no..., g00 nie komplikuj spraw, ktore sa proste. Jesli zparafrazujemy
> Czesia: "...powtorze, ze oznaczala ona *szczera wole* przestrzegania....",
> to niebedziesz sie czepiac? ;)

Tak, wtedy nie będę. Wtedy gdy przestaniemy na osoby "mające szczerą
wolę przestrzegania" mówić "osoby przestrzegające całego prawa
harcerskiego". Nie chcę słyszeć tego basurdu po prostu.

Sa to ZUPEŁNIE RÓŻNE konstrukcje i do tego doszliśmy już dawno.

Więc skoro nie nazywamy pijących mało abstynentami to nie nazywajmy j.w.

:)