[Czuwaj] Trzeźwość

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 12:41:31 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Rozumiem że chodzi o środowiska
> w których instruktorzy informują swych wychowanków
> "...że niepełnoletnich harcerzy obowiązuje abstynencja
> zaś instruktorów, jako pełnoletnich już to nie dotyczy..."
> bo przecież
> ".... to takie fajne siąść z kumplami przy piwku...."
>
> Czy tak ?

Dokładnie. Czasami jeszcze prowadzą ich pod okna swoich domów, każą
patrzeć przez okno, kiedy już po zdjęciu munduru (czasem z zasłoniętym
krzyżem po prostu) piją wódkę. Czasem wychylają się przez okno i krzyczą
"baczność było!", albo " ty nie możesz, bo gnój jesteś", albo "patrz jak
kadra pije synu".

Planujemy wydać broszurkę opisującą resztę obrzędów, niestety ze względu
na prawa autorskie nie mogę wszystkich wymienić.

MSPANC