RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 13:22:42 CEST

::Michał Górecki napisał(a):
::> Aleksander Senk napisał(a):
::>> Nie, nie.... :)
::>> Po pierwsze - mowmy o abstynencji, nie o seksie, ok?
::>> To... przynajmniej moim skromnym zdaniem... dwie zupelnie odmienne
::>> rzeczy... czyz nie? :)
::>>
::> Analogia :]
::
::http://wiadomosci.onet.pl/1412895,11,item.html
::
::Ciekawe, czy - skoro to takie analogiczne tematy - zakażą kiedyś seksu w
::dzien?
::;))))))
::

-----------
"Teraz Polacy mają dostęp do alkoholu 24 godziny na dobę. Każdy, kto trafi
na zamknięty w nocy sklep monopolowy, zawsze może pójść na stację benzynową
i kupić dowolny trunek" - uważa Religa.

"Moje ministerstwo będzie popierało wszelkie utrudnienia dotyczące dostępu
do alkoholu. Gdy ludzie będą musieli zrobić wysiłek, żeby alkohol zdobyć,
wiele z nich w ogóle zrezygnuje z picia. Dlatego jestem zwolennikiem nocnej
prohibicji" - zapewnia.

Wrócą meliny i tyle dobrego. Nie kupią na stacji, to kupią za rogiem na
Żytniej 3 m. 15. W dodatku kupią alkohol niewiadomego pochodzenia i na
czarno. Już kiedyś alkohol był dostępny tylko od 13.00. A nawiani goście i
tak łazili od rana i tak... Bez sensu.

Analogia?

Seascout