[Czuwaj] o piciu z innej beczki :)

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pią, 6 Paź 2006, 12:09:02 CEST

> Widzę.
>
> Co ciekawe, nawet w SJP,
> między "umiarkowany" a "wstrzemięźliwy"
>
> mimo podobieństw,
>
> wstrzemięźliwy  - umiejacy zachować w czymś umiar;
> umiarkowany  - umiejący zachować umiar
>

> jest widoczna różnica,
>
> wstrzemięźliwy
> - umiejący POWSTRZYMAĆ się od czegoś
>
> umiarkowany
> - taki, którego wielkość, siła lub natężenie nie są ANI zbyt duże, ANI
> zbyt
> małe
> [...]
  jak  ci podoba  sie  ten  punkt w  wykonaniu  ZHPpgK

 10.Harcerz (Harcerka) jest czysty(a) w myśli, mowie i uczynkach i zwalcza
szkodliwe nałogi.

   wprowadzili go doś dawno i jakoś się nie  rozpadli i ani  instruktorzy
ZHP i ZHR  ;)  zbytnio nie maja im tego  za  złe bo przecież wpółpracują
znimi .
  a rodzice   tych  dzieci  też jakoś  nie oponowali, że wysłali  dzieci  do
organizacji  , która  nie  ma  w prawie    nie pali i nie  pije.

Niestety nie  udało mi  sie dokopać co  było przyczyna i jak to  się  odbyło

 Darek