[Czuwaj] o piciu glownie do Olka

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 6 Paź 2006, 21:13:37 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
> [...]

a tak przyjęlismy w naszej druzynie podczas nocnych rozmów przy ognisku.
Wiek 18 lat to niezbyt sensowna granica na przyzwolenie na alkohol.
Zgodzi się chyba ze mną każdy, kto wie jak wygląda picie u studentów.
Aby więc wykluczyc np niechciane ciąże jako skutki imprez i inne
powiklania życiowe będące skutkiem  ubocznym spożywania
przyjęliśmy, ze bezpiecznym momentem na lampkę wina (czy piwo) jest
miodowy miesiąc :)
Sam zresztą nie piłem podczas studiów i za kawalera, więc mogę
powiedzieć: "Nasladujcie mnie".
Andrzej.