[Czuwaj] konkurs fotograficzny wedrownik.net

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Wto, 17 Paź 2006, 01:23:56 CEST

Przesylam na prosbe organizatora konkursu ;)

Czuwaj!

Zwracamy się z prośbą o umieszczenie na dostępnych stronach internetowych oraz rozpromowanie wśród harcerzy informacji - zaproszenia do udziału w konkursie harcersko - turystyczno - fotograficznym BARWY MOJEGO ŚWIATA. Propozycja jest skierowana do harcerzy i harcerek w wieku powyżej 15 lat, należących do różnych organizacji harcerskich. Organizatorami konkursu są instruktorzy harcerscy działający w ramach zespołu skupionego wokół portalu www.wedrownik.net
Szczegóły do umieszczenia informacji poniżej, a logo oraz baner na stronie http://wedrownik.net/konkurs link Materiały promocyjne.
 Z góry dziękujemy!

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE "Barwy mojego świata"

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Każdy z nas ma swoje kolory. Często zdarza się, że kupujemy ubrania, poduszki, zeszyty, czy różne drobiazgi właśnie w tych kolorach. To chyba nie przypadek, że często naszymi ulubionymi kolorami są barwy środowiska, w którym działamy.

Celem Konkursu "Barwy mojego świata" jest zaobserwowanie w otaczającym nas świecie i sfotografowanie przedmiotów, miejsc, sytuacji, wszystkiego, co kojarzy się, symbolizuje lub przedstawia barwy środowiska, z którego pochodzi osoba fotografująca.
Nie mogą to być jednak części umundurowania, symbole i przedmioty harcerskie oraz sztucznie ustawiona kompozycja.

Wyjdź, więc w świat. rozejrzyj się, sfotografuj Barwy Twojego świata - środowiska harcerskiego, dodaj zdjęcie oraz opis na stronie www.wedrownik.net/konkurs Zaprezentuj w ten sposób swoje środowisko oraz Twoje możliwości twórcze. Obserwuj, komentuj i oceniaj osiągnięcia innych.

W konkursie mogą brać udział członkowie jednostek harcerskich w wieku powyżej 15 lat.

Zdjęcia możesz zamieszczać na stronie konkursowej od 12 października 2006 do 20 listopada 2006, a głosowanie internautów będzie trwało od 21 do 30 listopada 2006. Termin ogłoszenia wyników - 5 grudnia 2006.

No i najważniejsze - nagrody:

. WEEKEND W GÓRACH dla 4 osób ufundowany przez Bacówkę na Maciejowej www.maciejowa.pl

. WEEKEND W GÓRACH dla 2 osób ufundowany przez Pensjonat "Jedność" w Zawoi www.noclegiwzawoi.pl

. 2 karty pamięci SanDisk CompactFlash 512MB ufundowane przez www.fotonacja.pl

. 10 książek "Przygody z happy endem. Przewodnik - turystyka aktywna" ufundowane przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki S.A. www.part.com.pl

Szczegóły na stronie: www.wedrownik.net/konkurs

CZEKAMY NA TWOJE ZDJĘCIA

Organizator Konkursu - Zespół wedrownik.net