RE: [Czuwaj] Nie KWAPI się do pokazania twarzy :]

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 18 Paź 2006, 17:46:58 CEST

::>
::> ::
::> ::http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,3689441.html
::> ::
::> A ja gdzieś czytałem, że ten druh to od lat nie jest w ZHP? Może mi to
::> ktoś
::> przypomnieć?
::>
::> ====
::>
::> Tak twierdzi KCh miejscowa.
::>
::> Ale ja bym proponował, abyś zajrzał w spisy (chyba masz jeszcze chody
::> w WBiA) i sprawdził, w którym spisie figurował po raz ostatni ON - jak
::> i HKStrzelecki. To chyba nie tak dawno było...
::>
::> DJD
::http://www.kielcemiasto.zhp.pl/index.php?id=rozkazy&menu=hufiec - Rozkaz
::Specjalny S 1/2006
::--
[R:]

Związek Harcerstwa Polskiego				Kielce dnia, 11
stycznia 2005
p.o. Komendanta Hufca Kielce
im. Obrońców Westerplatte

Rozkaz specjalny S 1/ 2006

3. Drużyny
	3.2 Zmiany organizacyjne
		3.2.1 Zawieszam funkcjonowanie klubu HKS- 47

10 Wystąpienia instruktorów, zawieszenia instruktorów, skreślenia z listy
członków
10.1 Podaję do wiadomości, że z dniem 11 stycznia 2006 zgodnie z § 27 pkt.4
Statutu ZHP zawieszam członkostwo hm. Dariusza Kwapisza, do zakończenia
postępowania przez Sąd Harcerskim działającym przy Kieleckiej Chorągwi..

CZUWAJ!

								phm. Marcin
Mastalerz