RE: [Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 19 Paź 2006, 11:27:00 CEST

Saescout:
> to, że to  już jest detal.. :( Więc kończąc moją refleksję -
> ja nie chce taki być. Nie chcę nie zauważać tego syfu i nie
> chcę, byśmy wszyscy zobojętnieli :( A boję się - obserwując
> swoją reakcję - że właśnie obojętniejmy :(:(:( Seascout

> Rafał. Za dwa dni jest RN. Dobre miejsce na rozmowę.
> SW

Pod warunkiem, ze ktos wysili się i przedstawi czlonkom RN jakies materialy
w tej kwestii.
Ja czuje się mocno niedoinformowany w kwestiach, które poruszyl Rafal, a nie
chciałbym rozmawiac o plotkach.

Wydaje mi się, ze potrzebne sa zmiany w funkcjonowaniu struktur ZHP. I to
możemy sprobowac narzucic odgornie jako RN. Tylko, czy jest taka wola...?
Czy to nie jest tak, ze wiekszosc czlonkow RN, tak jak ja, nie zna
szczegolow? A pozostala czesc nie chce w tym bagnie grzebac...?

Może RN powinna ZAZADAC od osob, które pojawiaja się w tych sprawach,
PISEMNEGO stanowiska? Wyrokow sadow?

Tomek