[Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 19 Paź 2006, 11:54:48 CEST

Sławomir Waś napisał(a):

> Rafał. Za dwa dni jest RN. Dobre miejsce na rozmowę.
> SW
Mam nadzieję Sławku, że będziecie rozmawiać. I, że te rozmowy przyniosą
efekty. Ale mam wrażenie, że o kilku z tych spraw już rozmawialiście. I
niestety skończyło się to niczym. Nie twierdzę, że to wina RN właściwie
w ogóle nie określałbym tego w kategoriach winy. Ale fakty są takie. W
sprawie nr jeden z rafałowej listy nic się nie dzieje. Sprawa numer 2
przecież też była już przedmiotem rozmów. Sprawa numer 3 - wątpliwości
były już na Zjeździe a wczesniej też. Numer 5 i 6 też były już omawiane.
A w 5 to chyba nawet druhna komendantka dostała upomnienie czy coś tam.
I co?? Nic...

Kowlak