[Czuwaj] Re: korpus "harcmistrzów"

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 19 Paź 2006, 12:38:16 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> A ja widze olbrzymią szansę w Radzie Naczelnej. Bo to właśnie ciało
> reprezentujące "lud", które może działać na różne sposoby. Ma moralnie
> "poprawnego" przewodniczącego i vice przewodniczącego (ich dwóch tylko
> znam). Jest wiele osób, które nie krzyczą na tych, którzy "zauważyli
> kupę", tylko na tych "co ja zrobili" używając metafory sprzed kilku
> tygodni.

--------------------------
A ja tak trochę tą szansę w RN widzę. Bo kto wytypował ludzi do RN?? W
większości chorągwie. I raczej nie po to żeby teraz ktoś im przykrość
robił i uwagę zwracał. Dodam, że bardzo ale to bardzo chciałbym się mylić.
--------------------------

Michał Górecki napisał(a):

Główna Kwatera jako taka nie ma chyba za bardzo jak wpłynąć na takie
sprawy chorągwiane, a to chyba generalnie problem właśnie w chorągwiach
leży. Więc jak druhny i druhowie z RN? Działacie? Czy przy drobnej
nieścisłości piszecie, że "to jest nieścisłe i wogóle, i zapominamy, i
cisza, i koniec, i bratestwo, i wstańmy, i weźmy się za ręce, i "raz,
dwa trzy, taaaam w leeesie nad jeziooooorem..."
Wg mnie GK ma narzędzia zarówno statutowe jak i powiedziałbym
"pozastatutowe", żeby na chorągwie oddziaływać. Musi tylko chcieć.

Kowlak