Re: [Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 20 Paź 2006, 00:33:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Adrian Łaskarzewski" <adrian_2 w zhp.inet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, October 20, 2006 12:17 AM
Subject: Re: [Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

W dniu 2006-10-19 o godz. 22:48 hm. Rafal Raniowski HR  rafal w harcerz.pl
napisał:

>teraz
>
>Naprawdę Rafale R. widzisz tu znak równoœci, czy też pozwalasz sobie na
>małš
>manipulację?
>
>hm. Adrian Łaskarzewski
>===
>
>Nie smialbym konkurowac z mistrzem :P
>
>Pozdrawiam
>Viking-Szczecin

Może jednak wysilisz się na wypowiedŸ na temat, a nie opinię o kimœ?
Naprawdę interesuje mnie jakimi argumentami poprzesz postawionš przez siebie
tezę.

Adrian
===

Poczekam az Ty pierwszy rozwiniesz i poprzesz argumentami swoja opinie. Do
przeczytania jutro.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin

P.S. Adrian, czy moglbys zrobic cos z tym kodowaniem? Bo niektorych Twoich
mejli nie da sie czytac.