[Czuwaj] Nadzwyczajny Zjazd ZHP w czerwcu 2007

Seascout seascout w go2.pl
Nie, 22 Paź 2006, 18:11:12 CEST

::> Rada Naczelna wlasnie przyjela uchwale o zwolaniu
::> Nadzwyczajnego Zjazdu ZHP w dniach 1-3 czerwca 2007 roku.
::
::wazne jest jednak po co ten zjazd nadzwyczajny ma byc.
::Otoz udal sie przekonac czlonkow Rady Naczelnej,
::ze aby odnowic przyrzeczenie 1 sierpnia w ramach 100-lecia
::skautingu trzeba najpierw zastanowic sie jak maja wygladac
::nasze podstawy ideowe w przyrzeczeniu tym zawarte.
::
::Dlatego wlasnie zjazd ma dotyczyc ewentualnych zmian
::w Podstawach wychowawczych ZHP oraz wyboru Naczelnego
::Sadu Harcerskiego ZHP.
::
::Sledzacych uwaznie nasze ostatnie dyskusje na liscie
::o sprawe Naczelnego Sadu pewnie ucieszy druga czesc
::powodu zadzwyczajnego sadu.

Brawo! Wychodzi na to, że tak jak pisał g00rek, może to Rada będzie tą siłą,
która jednak spróbuje oczyścić Związek.

Nie mogłem być na tym posiedzeniu Rady (miałem inaugurację roku na studiach
podyplomowych), ale bardzo się cieszę, że moje koleżanki i koledzy zdobyli
się na takie decyzje.

Szczególnie ciesz mnie również zmiana tematu Zjazdu. Nie - jak proponowano
wcześniej - dyskusja nad rozumieniem Prawa, a dyskusja nad tym jaka ma być
ta organizacja i ewentualne zmiany w podstawach wychowawczych. Super.

Gratuluję tym co uczestniczyli i pozdrawiam...

Seascout