Re: [Czuwaj] Co się wydarzyło pod Monte Cassino?

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Nie, 22 Paź 2006, 21:24:40 CEST

=0D=0A> Ku mojemu zaskoczeniu, zdziwieniu itp. na tym d=B3ugim stole obok
> podawanej wszystkim wody mineralnej i porcji obiadowych znalAz=B3y si=EA
> butelki wina, kt=F3re na oczach harcerzy i reszty instrukt=F3r=F3w pili
> wy=BFej wymienieni uczestnicy obiadu. Nie jestem w stanie stwierdzi=E6
> kto dok=B3adnie pi=B3, a kto nie, ale cze=9C=E6 kieliszk=F3w by=B3a nape=
=B3niona, a butelki pootwierane.

> Nasza grupa wcze=9Cniej sko=F1czy=B3a je=9C=E6, i dos=B3ownie w drzwiach
> restauracji min=EAli=9Cmy z wchodz=B9cymi na sal=EA Druhn=B9 Naczelnik, D=
ruhem
> Przewodnicz=B9cym, Naczelnym Kapelanemm i cz=B3onkami G=B3=F3wnej Kwatery=
.=20

> W czasie pielgrzymki nikt oficjalnie na temat tej sytuacji g=B3osu
> nie zabiera=B3, mimo to w gronie instruktor=F3w z naszej grupy
> (dowodzonej przez dh Darka Sup=B3a i dh. Dorot=EA Ko=B3akowsk=B9)
> rozmawiali=9Cmy czy zdarzenie to poci=B9gnie za sob=B9 jakie=9C konsekwen=
cje.

> Ciekawi mnie to do tej pory.

Mnie ciekawi tylko jedno, jak dlugo jeszcze instruktor obserwujacy naganne =
zachowania bedzie czekal na CZYJAS reakcje i rozgladal sie kto jest bardzie=
j od niego kompetentny zeby zareagowac. Trzeba jeszcze bardziej kompetentny=
ch w temacie wina na stole niz pwd? A tam byli pwd, phm, hm, kadra choragwi=
ana i GK ,wiec co, pozostaje zglaszac sprawy do min. Ziobro????

--=20
Pozdrowienia,
 Marcin Goleman