[Czuwaj] Co się wydarzyło pod Monte Cassino?

Przemys³aw 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 23 Pa¼ 2006, 08:59:15 CEST

On N, Pa¼dziernika 22, 2006 21:24, Marcin Goleman wrote:

> Mnie ciekawi tylko jedno, jak dlugo jeszcze instruktor obserwujacy naganne
> zachowania bedzie czekal na CZYJAS reakcje i rozgladal sie kto jest
> bardziej od niego kompetentny zeby zareagowac. Trzeba jeszcze bardziej
> kompetentnych w temacie wina na stole niz pwd? A tam byli pwd, phm, hm,
> kadra choragwiana i GK ,wiec co, pozostaje zglaszac sprawy do min.
> Ziobro????

Widzisz przypomnia mi siê rozmowa w Komendzie Hufca, kiedy a temat
organizatorów podobnej imprezy jak we W³oszech. Jeden z moich przybocznych
nie wytrzma³ i powiedzia³ "trzeba mieæ jaja ¿eby kogo¶ ukaraæ". Na co
rekacja "korpusu" harcmistrzowskiego by³a prosta ludzi w tym wieku trzeba
umieæ wychowywaæ a nie karaæ. <ironia> Mo¿e poprostu nie zauwa¿amy w braku
rekacji jaki¶ wyszukanych metod wychowawczych.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemys³aw "Chaber" Chabros HO