[Czuwaj] Co się wydarzyło pod Monte Cassino?

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 23 Paź 2006, 14:09:00 CEST

On Pn, Października 23, 2006 12:55, czesiek.harcerstwo wrote:
> [...]

Ano własnie posty są na forum, a listy na listę Czuwaj!

Co do reszty zgadza się, z resztą przywołany Alek słyną już w hufcu kiedy
jako 14-15 latek krytkował harcmistrzów za stosowanie musztry wojskowej
nie zgodnej z regulaminem ZHP.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO