Re: [Czuwaj] na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

Pon, 23 Pa¼ 2006, 17:04:30 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 23 October 2006 16:47
Subject: RE: [Czuwaj] na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

>Ch³opaki, naprawdê uwa¿acie, ¿e gdyby nie komuni¶ci, to nie by³oby
>powszechnego szkolnictwa, elektryfikacji wsi, rozwoju Polski? Ja jestem
>przekonany, ¿e rz±dy przedwojenne (gdyby nie dosz³o do wojny) nie tylko
>zadba³yby o rozwój kraju, ale zrobi³yby to o wiele skuteczniej ni¿ te rz±dy
>powojenne...

Ugh. Mam nadziejê i¿ z moich postów taka my¶l nie wynika.
Wystarczy porównaæ Polskê z  krajami skandynawskimi , które przed wojn± by³y
na podobnym co Polska poziomie rozwoju gospodarczego.

=========

Co dok³adnie NIC nie oznacza - kraje skandynawskie, jako protestanckie, nie
maj± nadmiaru polityków typu "niewa¿ne czy Polska bêdzie biedna czy bogata,
grunt by by³a katolick±" - to okre¶ III RP, a z drugiej - mamy na podwórku
twórce krzy¿a harcerskiego... te¿ w pewnykm czasie nielubianego za
pogl±dy...

Gospodarn¶æ Wielkopolan i galicyjska bieda tez siê nie wziê³y w dwóch
róznych kosmosach, tylko na naszym terenie...

DJD

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj