RE: [Czuwaj] odwołanie NSH - długie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 23 Paź 2006, 23:08:45 CEST

Ja byłem.

(...)
> Prawie dwa tygodnie temu poprosiłem NSH o przedstawienie
> uzasadnienia z 1999 roku. Na radzie Naczelnej, dh Turkiewicz
> powiedział, że przesłał uzasadnienie do Przewodniczącego ZHP
> i Naczlnika ZHP (adresatem prośby byłem
> ja!) i odmówił ustnego udzielenia odpowiedzi na pytanie czym
> wtedy kierował się Sąd uznając jego stopień. Przewodniczący
> ZHP powiedział natomiast, że on żadnej informacji nie otrzymał.

To nie do konca tak. Przewodniczacy przyznal, ze otrzymal już jakas
informacje na ten temat, ale nie zapoznal się jeszcze z nia, a ponieważ nie
miał jej ze soba, wiec nie mogl nam jej przeczytac.
Problemem proceduralnym pozostawal fakt, ze termin udzielenia odpowiedzi na
interpelacje mija dzisiaj, a nie wczoraj. W niedziele czlonkowie Rady nie
mieli podstawy domagac się odpowiedzi na to pytanie.

Co do przewodniczacego NSH, to on nie odmowil odpowiedzi. Na pytanie Rafala
Bednarczyka, czy może ustnie udzielic odpowiedzi na interpelacje Rafala
Klepacza odpowiedzial: "A co konkretnie Druha interesuje?" Wzbudzil tym
wybuch smiechu na sali, a Rafal Bednarczyk wycofal pytanie.

> Wobec problemów proceduralnych (kto jest przełożonym
> przewodniczącego NSH?) wobec tego, że RN jest władzą
> równorzędną wobec NSH - wybrano - moim zdaniem
> - dobre wyjście - zwołanie zjazdu w celu odwołania NSH.

To chyba jedyne rozsadne rozwiazanie. Nowy NSH powinien jasno i wyraznie
rozwiazac sprawe stopnia i zdjac plame z NSH.

(...)
> Uchwała ma jeden feler. Ma być wybór nowego NSH, ale powinno
> chyba być odwołanie obecnego i wybór nowego.

Wybor nowego sadu to procedura, która zawiera w sobie odwolanie obecnego NSH
i wybor nowego.

(...)
> Seascout

Pozdrawiam