RE: [**SPAM**] RE: [Czuwaj] odwołanie NSH - długie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 25 Paź 2006, 00:05:38 CEST

Dyskusja dosyc akademicka. Nie przypuszczam, ze ktokolwiek za Zjezdzie może
zglosic takie watpliwosci.

> Nie prościej było więc po prostu napisać, że zjazd zwołuje
> się celem odwołania NSH i Ew. wyboru nowego?

Idac droga Twojego rozumowania: A co gdy Zjazd nie dokona wyboru nowego NSH?
Przeciez w uchwale mialby napisane, ze ma to zrobic "ewentualnie".
A gdyby nie było "ewentualnie", to co by było, gdyby Zjazd nie odwolal NSH?
I tak musialby wybrac nowy.

Dla mnie to oczywiste, ze skoro Zjazd zostal zwolany w celu wyboru nowego
NSH, to MUSI odwolac stary.

> Pozdrawiam hobbystycznie ;),
> Maciek

Pozdrawiam