[Czuwaj] kielce 2007

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 25 Paź 2006, 09:58:08 CEST

Darek Mołodecki napisał(a):
>  Wlaśnie  obejrzałem prezentacje kiel 2007  dotycząco  sprawnosci   no
> i cóż    w  polsce nie ma  już harcerzy  bo   zdjecia w prezentacji
> nie  z Polski
> Pozdrawiam

Są. A wiesz jak trudno znaleźć dobre, wesole zdjęcia polskich harcerzy?
Serio mówię.

1.Większość właśnie ratuje Ojczyznę w swoim arcypowaznym zacięciu,
strzeże proporca zastępu przed wrogiem, albo robi inne megapowazne
rzeczy. W tle obowiązkowo krzyż, pomnik, flaga, sztandar, znicz, grób.

2.A gdy tych megamedialnych rzeczy nie ma to większość wygląda jak fleje.

3. Trzeci typ zdjęcia to "wehikuł czasu". Harcerki słodko uśmiechające
się z lekko przekrzywioną głową i nóżkami ułożonymi jak za dobrych lat
dwudziestych - nic tylko ddoać efekt sepii i podniszczonego zdjęcia.

Wybierałem zdjęcia do nowej wersji "przewodnika dla przewodnika", więc
dobrze wiem jak ciężko wybrać fajne harcerskie zdjęcia.

Zresztą zastanawia mnie zawsze, dlaczego tak bardzo różnimy się
odsetkiem zdjęć na których widać radość harcerzy, różnimy się od innych
organizacji :]