[Czuwaj] zdjęcia

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 25 Paź 2006, 10:19:54 CEST

TOGRO.pl napisał(a):
> Znajac Ciebie podejrzewam, ze jednak znalazles... :-)
> Czyli można, tylko trzeba się przylozyc.
>
> Podoba mi się konkurs.
> Myslalem o tym u mnie w hufcu i w Stolecznej i dojrzewam do tematu.
> A na sensowny cyfrowy aparat fotograficzny GK pewnie stac. A taka nagroda
> przyciagnela by uwage.

Znalazłem, zresztą zdjecia są w owej książce

<reklama>
http://www.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01,01,02&id=1039
</reklama>

Ale ludzie tworzący prezentację (w tym wypadku Nestorka) zazwyczaj nei
mają czasu żeby tygodniami załatwiać sprawę zdjęć (wyszukiwanie, kontakt
z autorami, uzyskanie odpowiedniego formatu - do druku jeszcze trudniej).

Na pewno przydałby się portal takowy. Tylko tu jest problem - admini
muszą mieć dobre oko, żeby selekcjonować zdjęcia.
Portal oczywiście był - foto.zhp.pl. Ale padł z różnych powodów.

Z tego co wiem szukany jest nowy szef. Ja osobiście widziałbym to tak,
że kryteria akeptowania zdjęć są przedłużeniem polityki promocji GK :]

Teraz pewnie akceptowane byłyby także zdjęcia w kolekcji ZHP, a nie
tylko w mundurach (to wzbudzało wieeeeeeele kontrowersji), albo także
zupełnie po cywilu (i np z chustą).

I koniecznie, koniecznie wesołe. Zdjęć monumentalnych starczy nam chyba
na 100 lat jeszcze.....
Ja po prostu nie uważam, że taki wizerunek

http://mazowiecka.zhp.pl/pliki/czolowa%20prezentacja.swf

pomoże nam w jakikolwiek sposób we wzroście liczebnym
(bez obrazy dla tych któzy tam występują)