=?ISO-8859-2?Q?Re: RE: [Czuwaj] hufiec Miastko, chor=B1giew gda=F1ska , 1%?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 27 Paź 2006, 11:16:23 CEST

Użytkownik TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:
> Rozumiem, ze artykulujesz zadanie na pismie? I na pismie dostajesz
odpowiedz?
Druhu !
Odpowiedź na piśmie ? Z hufca ?
Od kwietnia czekam na odpowiedź na pisemną prośbę o wyrażenie zgody
 na utworzenie następnej drużyny. Jeszcze dłużej czekam na KP za
wpłacone 446,40 zł składek (druczków nie było:)
Hufiec Miastko nie wypowiada się pisemnie.
Zresztą z chorągwi też nie mam żadnej odpowiedzi na piśmie na łącznie
trzy pisma, które w tym roku do Gdańska skierowałem (2 z prośbą o
interwencję w sprawie 1%, jedno o zgodę na otworzenie konta dla
związku drużyn)
Andrzej