[Czuwaj] Re: RE:1%

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Pią, 27 Paź 2006, 16:36:01 CEST

> W Toruniu wpisujesz nazwę druzyny na przelew - po potrąceniu haraczu na
GK -
> całość kwoty idzie do dyspozycji druzyny.
>
> Zdziwiony jestem, że gdzie indziej kradną.
>
> DJD

Wybacz Dominiku
Jako lekarz z II stopniem specjalizacji zatrudniony na pełnym etacie w
szpitalu na stanowisku starszego asystenta oddziału zarabiam brutto na dzień
dzisiejszy 1860,- za etat (średnia krajowa wynosi około 2610,-). Jeżeli nie
jestem traktowany jako średni pracownik w naszym kraju, to tym bardziej, z
szacunku dla harcerzy i dla samego siebie nie zapłacę dobrowolnie ani
przysłowiowego centa na rozwój jakiegokolwiek urzędu w tym haraczu na GK.
adams