[Czuwaj] Re: RE:1%

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 27 Paź 2006, 19:15:02 CEST

adams napisał(a):
> Wybacz Dominiku
> Jako lekarz z II stopniem specjalizacji zatrudniony na pełnym etacie w
> szpitalu na stanowisku starszego asystenta oddziału zarabiam brutto na dzień
> dzisiejszy 1860,- za etat (średnia krajowa wynosi około 2610,-). Jeżeli nie
> jestem traktowany jako średni pracownik w naszym kraju, to tym bardziej, z
> szacunku dla harcerzy i dla samego siebie nie zapłacę dobrowolnie ani
> przysłowiowego centa na rozwój jakiegokolwiek urzędu w tym haraczu na GK.
> adams

Sądzę, że nie można o mnie powiedzieć, że jestem wyjątkowym zwolennikiem
i zagorzałym obrońcą GK ZHP w jej obecnym kształcie ale piszesz BZDURY.

Część pieniędzy, którą GK ZHP na podstawie swojej uchwały zbiera z wpłat
pochodzących z 1% nie na swój rozwój tylko na ogólnopolską kampanię
promocyjną. Można dyskutować o tym czy bywa ona lepsza (Sprawności na
całe życie) czy słabsza (staruszka) ale kampania ta służy całemu ZHP.

Uważam, że nasze władze - różne władze - wymagają poprawy i zmian ale
niecierpię podejścia takiego jak przedstawiasz w swoim liście.

Kowlak