[Czuwaj] Prawo w ZHP

jowitas.jowitas w neostrada.pl jowitas.jowitas w neostrada.pl
Nie, 29 Paź 2006, 19:39:12 CET

To tak jak w normalnych cywilnych przepisach. Sa ich tysiace, a jesli
popelnisz przestepstwo, to nic nie da tlumaczenie, ze nie znales tego
przepisu.

Po to sa wlasnie warsztaty i kursy, aby doskonalic swoja wiedze także w tym
temacie.

Tomek

Mówisz o warsztatach i kursach? OK! Ale ilu prowadzących zna różnicę między
warsztatem a kursem. Nie jest to tosamo. Byłem na takim kursie prowadzonym
jak warsztat. Czy się czegoś nauczyłem? Myślę, że nie tego po co pojechałem
na taki kurs. Poprostu podciął mi skrzydła. Bo jeżeli w całym Związku tak
prowadzimy szkolenia i tak rozróżniamy poziomy dla kogo są to kursy to ja
dziękuję. Brakuje mi motywacji by wysyłać swoich podwładnych. A ja sam nie
dysponuję taką masą czasu by go trwonić. Mówisz, że tak jak w cywilnych. Tam
jednak są zbiorówki. A u nas w Związku?

pozdrawiam

Leszek Opole