[Czuwaj] Zjazd Chorągwi Lubelskiej

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Pon, 30 Paź 2006, 12:24:49 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 11:17 +0100, Jerzy Łukaszewicz
napisał(a):

> Osoba karana nie zostala wybrana do wladz na tym zjezdzie, tylko na
> poprzednim (przewodniczacy KRCh).  I pelnila te funkcje przez dwa i
> pol
> roku, czyniac ogromne, moralne szkody w lubelskim srodowisku. W swym
> dzialaniu wspierana byla przez inne osoby z wladz, ktore obecnie
> zostaly
> ponownie wybrane.

Nie wiem jak to do konca zostanie potraktowane ale IMHO w momencie
uchwalania nowego statutu ta osoba strcila mandat.

Bardzo ladnie mozna to formalnie ujac piszac pismo do RN powolujac sie
na konretny zapis statutu naszej organizacji.

Niestety niesie to za soba weryfikacjie wszystkich decyzji ktore podjela
dana wladza. Bedzie to bolesne ale IMHO najwlasciwsze.

No coz. Jeszcze raz zachecam osoby bezposrednio zainteresowane tematem
do kontaktu z RN.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski