[Czuwaj] WAZNE!!! Szkoła Liderów Organizacji Pozarządowych

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 18:49:20 CET

*Może się wtrącę i poruszę inną kwestię. Chodzi mi o stworzenie i
wyedukowanie świadomych młodych liderów NGO, którzy będą odpowiadać
niebawem za naszą oragnizację. Może absolwenci SL będą mieli niebawem
większy wpływ na to co dzieje się w ZHP. Mam nadzięję :)

Przesyłam informację o II Szkole Liderów Organizacji Pozarządowych. Jest
to bardzo ciekawa (najlepsza w Polsce?) inicjatywa realizowana przez
Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
My, instruktorzy ZHP, jesteśmy również liderami NGO'sów. Dlatego
zachęcam bardzo do udziału w tym niezwykłym projekcie. Do tej pory SLSO
i SLOP ukończyło wielu wspaniałych instruktorów. Dołączysz do naszego
grona?...

Marek Jedynak
absolwent XIII Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego*

Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęła się rekrutacja do Szkoły
Liderów Organizacji Pozarządowych organizowanej przez  Stowarzyszenie
Szkoła Liderów z Warszawy.

Jest to ciekawy projekt edukacyjny, stworzony z myślą o ludziach
aktywnych w swoim środowisku w sektorze pozarządowym. Szkoła odbywać się
będzie w dniach 24 listopada - 3 grudnia 2006.

Celem projektu jest wzmocnienie oraz wsparcie osób zaangażowanych w
działania lokalnych organizacji pozarządowych oraz wskazanie możliwych
kierunków działań służących rozwiązywaniu problemów społeczności
lokalnych. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez trenerów zostaną
dostosowane do poziomu zaawansowania uczestników wyłonionych w procesie
rekrutacji.

Zgłoszenia zawierające formularz aplikacyjny i wymagane dokumenty
(materiały potwierdzające działalność lub dwa listy polecające) prosimy
przysyłać do 10
listopada na adres tszostek w szkola-liderow.pl

Więcej informacji w załącznikach:
(załączniki będą na moim serwerze do 10.11.2006 r.)
www.marekjedynak.freehost.pl/Publ/formu ... P_2006.doc
<http://www.marekjedynak.freehost.pl/Publ/formularz_SLOP_2006.doc>
www.marekjedynak.freehost.pl/Publ/SLOP_2006_info.pdf
<http://www.marekjedynak.freehost.pl/Publ/SLOP_2006_info.pdf>

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Tomasz Szóstek - tszostek w szkola-liderow.pl
Magdalena Fac - mfac w szkola-liderow.pl
Stowarzyszenie Szkoła Liderów
Tel. 022 556 82 55
Projekt jest realizowany w ramach "Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw
Obywatelskich"