[Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 31 Paź 2006, 21:10:03 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Nie no, w przypadku brutto, to jeśli chodzi o Warszawę, nikomu nie
> ujmując, to pensja sprzątaczki :]
No tak, to za pół etatu. To z tą sprzątaczką przesadziłem.

Ale tak czy inaczej zarządzanie strukturą regionalną... Z zarobkami też
odchodzimy trochę w kosmos.

Podam kilka przykładów zarobków warszawskich:

staż w Loreal - 2500 do ręki
staż w Proctor and Gamble - 3500
pierwsza pensja w Proctor and Gamble (po stażu) 4500

Profesjonaliści na prawdę nie będą chcieli brać się za tego typu
działalność za psie pieniądze.
Zupełnie co innego, jeśli mają robić to wolontariusze. Ale wtedy
wyraźnie trzeba ZATRUDNIĆ profesjonalistów do pomocy - na normalnych
stawkach. I funkcje płatne nie mogą być (poza małymi wyjątkami)
wybieralne. Organizacją powinni rządzić wolontariusze zatrudniające (po
konkursie) profesjonalistów.

Jeśli w wyniku wyborów ktoś ma być zatrudniony, to zawsze będzie smród!