[Czuwaj] Re: naprawa zhp

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 31 Paź 2006, 21:13:42 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> Od likwidacji chorągwi ? ;)
Nie, nie o tym mówię. Jak zmienić COKOLWIEK?

To po prostu trzeba rozegrać strategicznie. Teraz jest PAT.

Baronowie siedzą na stanowiskach i mają swoich popleczników / ludzi z
wypranymi mózgami w hufcach. Oni będą ich popierać. I tak do użigu
(według mnie w 2009 baronowie znowu skasują kadencyjność).

Z drugiej strony baronowie na różne sposoby szantażują GK, nie płacą
składek. Właśnie Kowlak, powiedz czemu nie ma skutecznych narzędzi
ściągania składek z chorągwi? A może są i nie są stosowane?