[Czuwaj] Pytanie do RN

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 31 Paź 2006, 21:57:51 CET

> Powiedzcie mi, bo może ja coś przegapiłem - trochę to skomplikowane jest.
> Jakie narzędzia, po wejściu osobowości prawnej, pomogą w tym, żeby >
chorągwie nie stały się już zupełnie samodzielnymi baroniami - aby można >
było od nich czegokolwiek wymagać programowo i organizacyjnie (np składki)
?>
> Prosto i w punktach :)
>
> g00rek
> --

Z żadną satysfakcją mógłbym tu dać odpowiedź, że nie moge dać takiej
odpowiedzi bo "baroniami" bedą i basta.
Ale wszystkim pochowanym dziś po kątach zwolennikom podwójnej osobowości
przypomna, że tak naprawde wszystko zależeć będzie od władz wykonawczych
związku.
Obowiązywać będzie 1 statut, uchwały RN (np. składkowa, o funduszu ryzyka
itp.). Jednak egzekucja ich postanowień należy do GK. Jeśli będzie taka jak
uchwały składkowej to "baronie" pozostaną "baroniami".

Ale cóz. Demokracja. Zjazd wybrał. po co było słuchac oszołómów z
Dolnośląskiej. Ciekawe kiedy obudza się ówcześni zwolennicy kadencyjności
kiedy nie stanie nam kadry do prowadzenia hufców..

SW