[Czuwaj] Obóz Harcerski na Ukrainie

Piotr Zagórski patyk99 w op.pl
Sob, 9 Wrz 2006, 19:52:11 CEST

Anna Błaszczak napisał(a):

> ----- Original Message ----- From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>

> Rafał, może na mnie liczyć DOKŁADNIE tak samo jak ja na mojego dobrego
> kolegę Piotra "doranyprzyłóż" Kowalskiego.

> Organizowałam obozy wędrowne w Gorganach i na Czarnohorze.
> Jest pięknie, dziko, tanio i wbrew pozorom bezpiecznie.
>
> Jeśli tylko mogę jakoś pomóc:
> anna_blaszczak w op.pl
> gg. 3080403
>
> A Kowlak może na priv podać zainteresowanym mój numer telefonu.
> Z pewnością ciągle zna go na pamięć :-)
>
> Pozdr.
> [...]

Ja też moge podawać Twój nr, jeszcze go pamiętam, w końcu musiałem się
nauczyć do biegu na lilijkę :P

Ze swojej strony mogę powiedzieć, że obóz na Ukrainie był świetny, tylko
dobrze się zaopatrzyć w dobre mapy, prawda Anno?

::::::::pwd. Piotr "PATYK" Zagórski:::::::::
drużynowy 99 DW "Nomada" im. Andrzeja Zawady
::V Szczep "Na Szlaku" Hufiec ZHP Szczecin::
:::::::p.zagor w gmail.com:gg:6378889:::::::::